Vakances
Pievienojies Krāsaino Metālu Manufaktūrai
un kļūsti par daļu no uzņēmuma, kas aktīvi attīsta elektronisko atkritumu pārstrādes tirgu.
Lūdzu, sūtiet savu CV norādot vakanci uz mūsu e-pasta adresi: info@lomkmm.lv

Aktīvās vakances:
Mēs meklējam ambiciozu Erp sistēmas Odoo administratoru ar pamatīgām tehniskām zināšanām, kurš ir gatavs nepārtraukti profesionāli pilnveidoties. Ja tev patīk programmēšana un automatizācija, šī vakance ir tieši tev.
Pienākumi:
- Nodrošināt ERP sistēmas Odoo stabilu un nepārtrauktu darbību.
- Konsultēt lietotājus un sniegt atbalstu uzņēmuma darbiniekiem saistībā ar sistēmas izmantošanu.
- Izstrādāt un pielāgot jaunus drukas veidlapas, atskaites un informācijas paneļus, lai uzlabotu biznesa procesus.
- Pielāgot un konfigurēt Odoo moduļus, lai optimizētu darba procesus.
- Izstrādāt un konfigurēt tīmekļa vietnes, balstoties uz tehniskajām specifikācijām, un tās integrēt ar Odoo.
- Sadarboties ar Odoo tehnisko atbalstu un ārējiem izstrādātājiem sarežģītu jautājumu risināšanā.
- Instalēt, konfigurēt un atjaunināt jaunus moduļus un lietotnes.
- Izstrādāt skriptus un automatizēt procesus Odoo sistēmā.
Svarīgās zināšanas, lai ātri apgūtu Odoo administrēšanu:
-Python: galvenā izstrādes valoda Odoo. Pamatizpratne par Python sintaksi ir nepieciešama moduļu konfigurēšanai, vienkāršu skriptu izveidei un pielāgošanai.
- XML: izmanto, lai izveidotu drukas veidlapas, konfigurētu interfeisus un datu struktūru.
- PostgreSQL: Odoo izmanto PostgreSQL datubāzi. SQL zināšanas palīdzēs datu pārvaldībā un vaicājumu veidošanā.
- HTML/CSS: nepieciešams tīmekļa vietņu izveidei un konfigurēšanai, kā arī darbam ar Odoo interfeisiem un veidnēm.
- JavaScript: noder interaktīvo elementu izveidei interfeisā un pielāgošanai darbībām klienta pusē.
- Izpratne par Odoo arhitektūru un pieredze darbā ar moduļiem (piemēram, pārdošana, iepirkumi, noliktava).
Papildu prasības:
- Pieredze darbā ar Linux/Unix sistēmām (lai konfigurētu serverus un pārvaldītu Odoo hostingu).
- REST API pamatzināšanas un izpratne par ārējo pakalpojumu integrāciju.
- Spēja strādāt ar Git versiju kontroli moduļu izstrādē.
- Izpratne par pamata biznesa procesiem (loģistika, finanšu pārvaldība, pārdošana), lai labāk pielāgotu Odoo uzņēmuma vajadzībām.
- Kļūdu meklēšanas un novēršanas prasmes kodā un sistēmas žurnālos.
Mēs piedāvājam:
- Alga no 1200 līdz 2500 eiro bruto mēnesī atkarībā no kvalifikācijas un pieredzes. Alga palielināsies, iegūstot jaunas prasmes un veiksmīgi izpildot uzdevumus.
- Karjeras izaugsmes iespēja līdz nodaļas vai departamenta vadītāja amatam.
- Draudzīgs kolektīvs un atbalsts visos darba posmos.
- Profesionālo prasmju apmācības un attīstība ar iespēju iziet kursus un saņemt Odoo sertifikāciju.
Ja tev ir programmēšanas pamatzināšanas un vēlme attīstīties ERP sistēmās, pievienojies mūsu komandai.
Mēs meklējam ambiciozu elektronisko atkritumu pārdošanas speciālistu, kurš ir gatavs nepārtraukti profesionāli pilnveidoties strauji augošā uzņēmumā. Ja tev patīk jauni izaicinājumi , šī vakance ir tieši tev.
Pienākumi:
1. Līgumu slēgšanapar elektronisko atkritumu un pārstrādes blakusproduktu (granulas, kas satur zeltu, sudrabu, pallādiju, varu, krāsainie un melnie metāli) piegādi ar lielākajiem pārstrādes uzņēmumiem Eiropā un Japānā, kā arī vietējiem pircējiem Latvijā.
2. Dokumentācijas sagatavošana visos darījuma posmos, ieskaitot līgumu, specifikāciju un rēķinu sagatavošanu.
3. Darījumu vadīšana un uzraudzība no sākuma līdz beigām, ieskaitot piegādes koordināciju, sadarbību ar klientiem un uzņēmuma iekšējiem departamentiem.
4. Maksājumu kontrole un saistību izpilde atbilstoši līgumiem, nodrošinot savlaicīgu maksājumu saņemšanu.
5. Jaunu klientu piesaiste un meklēšana, kā arī ilgtermiņa attiecību uzturēšana ar esošajiem partneriem.
6. Elektronisko atkritumu tirgus analīze, izsekojot tirgus tendencēm un cenu izmaiņām, lai maksimizētu peļņu.
7. Sadarbība ar loģistikas un ražošanas departamentiem, lai nodrošinātu savlaicīgu un kvalitatīvu produkcijas piegādi klientiem.
8. Darbs ar ERP sistēmu Odoo darījumu uzskaitei un pārdošanas plānošanai.
Prasības:
1. Pieredze pārdošanā B2B segmentā, vēlams pārstrādes vai metālu nozarē.
2. Zināšanas par elektronisko atkritumu tirgus procesiem un otrreizējo metālu pārstrādi tiks uzskatītas par priekšrocību.
3. Izcilas sarunu un līgumu slēgšanas prasmes, spēja veidot un uzturēt ilgtermiņa biznesa attiecības.
4. Dokumentu aprites pārzināšana un starptautiskās tirdzniecības procedūru izpratne, ieskaitot darbu ar līgumiem, rēķiniem un maksājumiem.
5. Augsta atbildības sajūta un patstāvība darījumu vadībā.
6. ERP sistēmu pārzināšana, zināšanas par Odoo tiks uzskatītas par priekšrocību.
7. Angļu valodas zināšanas ne zemāk par Upper-Intermediate līmeni; citu valodu zināšanas (krievu, latviešu, vācu, japāņu) būs priekšrocība.
8. Analītiskās spējas un uzmanība detaļām finanšu rādītāju un KPI izsekošanai.
9. Augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai starptautiskajā tirdzniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba apstākļi:
- Darbs birojā Rīgā, iespējamas komandējumi uz Eiropu.
- Alga: 1450 eiro mēnesī bruto + bonusi par KPI sasniegšanu līdz 1000 eiro.
- Karjeras izaugsmes iespējas: Attīstība līdz pārdošanas nodaļas vai galveno klientu vadības departamenta vadītājam.
- Oficiāla nodarbinātība, pilns sociālais nodrošinājums.
Pievienojies Krāsaino Metālu Manufaktūrai un kļūsti par daļu no uzņēmuma, kas aktīvi attīsta elektronisko atkritumu pārstrādes tirgu.
Mēs meklējam ambiciozu elektronisko atkritumu importa iepirkumu speciālistu, kurš ir gatavs nepārtraukti profesionāli pilnveidoties strauji augošā uzņēmumā. Ja tev patīk jauni izaicinājumi , šī vakance ir tieši tev.
Pienākumi:
1. Jaunu piegādātāju meklēšana elektroniskajiem atkritumiem Eiropā un citās pasaules valstīs, lai nodrošinātu stabilu izejvielu piegādi pārstrādei.
2. Līgumu slēgšana par elektronisko atkritumu un saistīto materiālu iepirkumu, kā arī to tālāku pārdošanu citiem operatoriem Eiropā.
3. Dokumentu sagatavošana visos iepirkuma posmos, ieskaitot līgumus, specifikācijas, rēķinus un citus nepieciešamos dokumentus.
4. Darījumu vadīšana un uzraudzība par elektronisko atkritumu iepirkumiem no sākuma līdz beigām, ieskaitot piegādes koordināciju un sadarbību ar piegādātājiem.
5. Maksājumu kontrole un līguma nosacījumu izpilde, nodrošinot, ka saistības tiek izpildītas savlaicīgi un precīzi.
6. Elektronisko atkritumu tirgus analīze, cenu un konkurētspējas izsekošana.
7. Sadarbība ar iekšējiem uzņēmuma departamentiem, tostarp loģistiku un ražošanu, lai optimizētu piegādes un pārstrādes procesus.
8. Darbs ar ERP sistēmu Odoo darījumu uzskaitei un iepirkumu plānošanai.
Prasības:
1. Pieredze importa iepirkumos, vēlams pārstrādes, otrreizējo izejvielu vai metālu jomā.
2. Zināšanas par starptautisko elektronisko atkritumu tirgu, iepirkuma un loģistikas procesiem būs priekšrocība.
3. Izcilas sarunu un līgumu slēgšanas prasmes, spēja atrast un piesaistīt jaunus piegādātājus.
4. Starptautiskās tirdzniecības procedūru un dokumentācijas izpratne, ieskaitot līgumus, rēķinus un maksājumus.
5. Augsta atbildības sajūta un patstāvība darījumu vadībā.
6. ERP sistēmu pārzināšana, Odoo zināšanas būs priekšrocība.
7. Angļu valodas zināšanas ne zemāk par Upper-Intermediate līmeni; citu valodu zināšanas (latviešu, krievu, vācu, japāņu) būs priekšrocība.
8. Analītiskās spējas un uzmanība detaļām iepirkumu rādītāju un KPI izsekošanai.
9. Augstākā izglītība starptautiskajā tirdzniecībā, loģistikā vai ekonomikā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba apstākļi:
- Darbs birojā Rīgā, iespējamas komandējumi uz Eiropu un citām valstīm.
- Alga: 1450 eiro mēnesī bruto + bonusi par KPI sasniegšanu līdz 1000 eiro.
- Karjeras izaugsmes iespējas: Attīstība līdz iepirkumu nodaļas vai departamenta vadītājam.
- Oficiāla nodarbinātība, pilns sociālais nodrošinājums.
Pievienojies Krāsaino Metālu Manufaktūrai un palīdzi mums izveidot stabilu elektronisko atkritumu iepirkumu tīklu.
Par uzņēmumu
Mēs specializējamies elektronikas atkritumu savākšanā un pārstrādē, piedāvājot videi draudzīgus un ilgtspējīgus risinājumus elektronisko atkritumu utilizācijai. Uzņēmumā strādā aptuveni 20 darbinieki.
Galvenie pienākumi:
1. Personāla atlase un adaptācija:
- Vakancu izstrāde un publicēšana dažādās platformās.
- Primāro interviju veikšana un interviju organizēšana ar nodaļu vadītājiem.
- Nodrošināt efektīvu jauno darbinieku adaptācijas procesu.
2. Darbinieku apmācību un attīstības koordinēšana:
- Apmācību programmu organizēšana darbinieku kvalifikācijas celšanai.
- Apmācību vajadzību noteikšana un darbinieku karjeras attīstības plānošana.
3. Darbinieku motivācijas un noturēšanas vadība:
- Motivācijas un darbinieku noturēšanas programmu izstrāde un ieviešana.
- Piedalīšanās darbinieku atalgojuma sistēmas izstrādē.
4. Darba procesu administrēšana:
- Personāla dokumentācijas sagatavošana un uzturēšana atbilstoši Latvijas likumdošanai.
- Darba laika uzskaites, atvaļinājumu, slimības lapu un citu darba attiecību aspektu pārvaldīšana.
5. Darbinieku pasākumu organizēšana:
- Dalība korporatīvo pasākumu un aktivitāšu organizēšanā komandas gara uzlabošanai.
6. Darbinieku darba novērtēšanas procesa koordinēšana:
- Darbinieku darba novērtēšanas sistēmas ieviešana un kontrole, pamatojoties uz KPI.
- Regulāra atgriezeniskā saite vadībai un darbiniekiem par novērtēšanas rezultātiem.
7. Regulējumu izstrāde un to izpildes kontrole:
- Uzņēmuma iekšējo regulējumu izstrāde.
- Nodrošināt to stingru ievērošanu un nepieciešamības gadījumā veikt izmaiņas.
Prasības:
- Izglītība:Augstākā izglītība ir vēlama, bet nav obligāta.
- Darba pieredze: Vismaz 2 gadu pieredze HR vai saistītās jomās. Pieredze ražošanas vai pārstrādes uzņēmumos būs priekšrocība.
- Zināšanas par likumdošanu:Zināšanas par Latvijas darba likumiem un personāla administrēšanas standartiem.
- Komunikācijas prasmes: Teicamas komunikācijas un konfliktu risināšanas prasmes. Spēja strādāt komandā un koordinēt darbību dažādās nodaļās.
- Organizatoriskās prasmes un uzmanība detaļām: Spēja vienlaicīgi pārvaldīt vairākus uzdevumus un ievērot termiņus.
- Datorprasmes: Labas zināšanas MS Office programmās (Word, Excel, PowerPoint), pieredze darbā ar ERP sistēmām, piemēram, Odoo vai līdzīgām programmām, būs priekšrocība.
Darba priekšrocības:
- Darbs dinamiskā uzņēmumā ar karjeras izaugsmes iespējām līdz nodaļas vai departamenta vadītājam.
- Stabils atalgojums un konkurētspējīgs atlīdzības līmenis.
- Draudzīgs un atbalstošs kolektīvs.
- Iespējas mācībām un profesionālai attīstībai.
- Atalgojums: 1500-1800 Eur bruto mēnesī, atkarībā no pieredzes
- Darba grafiks: Pilna laika darbs
- Karjeras iespējas: Iespēja paaugstināties līdz nodaļas vai departamenta vadītājam
Ja vēlaties kļūt par daļu no mūsu veiksmīgās un strauji augošās komandas, lūdzu, sūtiet savu CV uz mūsu e-pasta adresi ar norādi "Personāla speciālists".